Wednesday 29 May 2013

The wishes

ASSALAMUALAIKUM

Pagi nih aku nak share satu permintaan aku, bukan permintaan tapi err lebih kurang macam tu lah. maybe orang akan anggap aku poyo kot. tapi ni permintaan aku. suka hati aku lah nak wat permintaan apa pun kan. ermm sebenarnya, aku teringin sangat nak jaga family aku sendiri. maksud aku macam jadi superhero. aku tak reti nak guna istilah apa tapi memang yang tuh maksud aku. dari kecik lagi aku berangan macam tuh. contohnya bila rumah aku blackout je time malam2, aku akan follow abah aku pegi tengok apa yg patut. tapi kenapa aku tak pegi teman mama and adik beradik aku yg lain -_- senget lah. lepas tuh bila tengah malam, time aku tak boleh tido, aku akan round2 dalam rumah sorang diri. tengah malam dalam gelap pulak tuh. aku akan pegi check tingkap2 and pintu satu2 hahaha. tapi kat tingkat bawah je lah hihi~ lagi satu, dalam hati aku, aku nak sangat lindung family aku dari berlaku apa2. aku nak belajar taekwando or kickboxing tapi aku malas -_- aku pulak selalu perasan pandai guna pedang xD bila aku tengok cerita ninja assassin, aku fikir aku boleh jadi macam tuh. tapi entah lah. angan2 je lebih -_- lagi satu permintaan aku, aku kalau boleh nak berkorban demi pertahankan family and agama and negara aku. aku sanggup mati semata2 utk diorang. korang je nampak aku macam nih. degil and taktahu nak tunjuk perasaan sayang. tapi dalam hati nih hanya ALLAH je yg tahu :') kadang2 aku fikir, kalau apa2 yang berlaku, biarlah aku yg jadi mangsa. aku taknak family aku kena perkara yg buruk. ermm YA ALLAH, LINDUNGILAH KAMI DARI SEBARANG MUSIBAH, HANYA ENGKAU LAH YANG MAHA MENDENGAR LAGI MAHA BERKUASA. AAMIIN YA RABBAL 'ALAMIIN :')

No comments:

Post a Comment