Sunday 29 September 2013

Three in One

ASSALAMUALAIKUM.

Harini aku nak tulis 3 cerita dalam 1 entry muehehe.

First story,

Pada satu petang tuh, aku turun pegi cafe. Then tetiba terbunyi "beep beeep" walaupun bukan bunyi sebenar. Aku pun ambik lah henset aku then tengok dapat 1 mesej dari roomate aku.

"Amal kat mana sekarang?"
"Kat cafe nih. kenapa?"
"Tolong belikan sebungkus nasi boleh?"
"Boleh2. Nak lauk apa?"

Assudohh~ aku terlupa yang aku nih memang tak tahu jenis lauk! macam mana boleh terkeluar soalan tuh -_- then d sebabkan roomate aku lambat reply. Aku pun cepat2 ambik nasi and terjah je mana2 lauk. Aku pun p bayaq and aku ambik henset aku dalam poket. Tengok2 ada 1 mesej.

"Nak lauk blablabla."
"Alamakk. sorry weyh. aku dah ambik lauk ayam kicap and sayur apa ntah. Lauk yang kau mintak dah habis."

Nasib baik aku bertindak cepat p ambik lauk yang aku kenal. Dah lah terpaksa tipu sunat dgn roomate. Sorry weyh :3

Second story,

Kisah nih pasal ermm arghhh zzz krohhh..[pause]

Aku kena sabaq dengan manusia yang bergelar kawan !! Sabar nohh~ setiap manusia ada pelbagai ragam. Masing masing ada keburukan sendiri. YOU HAVE TO REMEMBER THIS (>__<)

Third story,

Kisah yang nih takde kaitan dengan cinta @ crush @ sewaktu dengannya. Kan aku dah cakap aku takmau post pasal tuh. So entry harini takde kaitan pasal tuh semua. Maybe?

Pada malam tuh, aku post 1 karangan pendek untuk pengerusi aku. Dia sama jantina dengan budak tuh. Budak tuh lahh. Kalau korang tak faham, baguss!

Aku puji pengerusi. Then budak tuh like karangan pendek tuh. Aku tak perasan apa2 lagi. Suddenly, dia pm aku. Aiyakk! Dia pun tanya blablabla, aku pun jawab blabla. Pastu, tiba2 dia bagi salam and say kbye. Terkejut aku. Apa hal dengan dia nih? Selalunya takde lah say kbye 2 3 kali -__-. Lantak kau lah weyh. Aku pun deactive fb. Lagipun dia macam tak mesra dgn aku dah. WAKAKAKA


No comments:

Post a Comment