Thursday 13 March 2014

Bila aku jadi seorang pelakon.

ASSALAMUALAIKUM.

Hai. Lama dah tak update blog haha. Takpe takpe. Nak update lah nih. Entry nih bukan nak sambung pasal zaman sekolah tapi nak share pasal tajuk di atas tuh.

Sebenarnya aku terpaksa berlakon sebab untuk projek sains komputer. Mula2 shooting tuh memang video tuh macam takde perasaan. Betol!

Aku nak edit video tuh pun dah macam kat bawah nih wakaka.













So, group aku pun bercadang nak buat video baru pulak. Nak tahu video apa?
Mana boleh bagitaw. Tak suprise lah nanti.
Aku nak cerita lepas aku balik sem nanti okeyy.

Dalam video baru tuh, aku sebenarnya nak jadi watak jahat. Tapi masa aku nak start shooting tuh, aku duk gelak gelak. Pastu tak pasal2 aku kena jadi watak nerd @ heroin dalam tuh wakaka

Feymess I ~~

So, itu sajalah nak share. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment