Friday 17 January 2014

Apabila nikmat ditarik.

ASSALAMUALAIKUM

YA ALLAH, aku yakin kepada Mu. Aku tahu apa yang ENGKAU takdirkan untuk aku ada hikmah di sebalik tuh. 

YA ALLAH, aku sungguh sakit dengan apa yang dah kena pada aku nih. Aku taktahu apa punca berlakunya kesakitan nih. tapi aku yakin, ENGKAU takdirkan jadi mcm nih maybe utk kifarah dosa. 

YA ALLAH, ENGKAU telah pun tarik nikmatMu terhadapku. Maybe aku terlalu bangga dan riak dengan nikmat nih sebelum ENGKAU menarik balik nikmat itu dengan kesakitan.

YA ALLAH, ENGKAU mengujiku sewaktu aku tidak bersama dengan mamaku. tapi aku yakin YA ALLAH, bhawa ENGKAU selalu ada di sisi ku walaupun mama tidak berada di hadapan ku.

YA ALLAH, sekarang baru aku tahu, bagaimana rasa kesakitan yg di alami nih. aku tahu kesakitan nih tidak separah dgn saudara2 seISLAM ku yg di aniaya oleh org2 yg zalim. aku bersyukur kepadaMu ya ALLAH.

YA ALLAH, aku menunggu masanya untuk tercabut. aku takut dengan sakit tuh. YA ALLAH, hanya kepada ENGKAU aku redha.



No comments:

Post a Comment