Friday 15 November 2013

I am Superhero XD

ASSALAMUALAIKUM

Sejak kecil lagi aku suka berlagak nak jadi superhero wakaka. Aku fikir aku bole jadi penyelamat untuk keluarga aku and kawan2 aku. Yang paling takbole blah sekali bila aku dengar kawan or adik2 aku duk cite yang diorang kena buli or ape2 yg bole wat aku sakit hati wahaha.

Mungkin sebab aku suka jadi macam tuh so cha (kawan d frezofm) pun kata

"Ape yg cha nampak pada ryu, ryu nih memang ganas,"

Wakaka begitulah tanggapannya terhadapku~

Aku nih walaupun nampak mcm selalu gaduh dgn adik beradik, macam takboleh nak berlembut2 selalu je duk bertumbuk or sewaktu dengannya, aku tetap ada perasaan sayang tuh haha. tapi aku tak tunjuk pun sayang tuh depan diorang. Then, bila ada satu masa tuh salah sorang dari diorang duk cite kena marah or buli. Aku cepat2 bebel and marah2. Apesal org2 tuh buli adik2 aku. puih! then dalam hati aku, aku cakap

"Kalau aku jumpa kau, siap kau. kau ingat kau bole buat suka2 hati kat adik aku!"

tapi tuh cuma dalam hati jaa wahaha.

Untuk kawan2 baik pun aku wat benda sama mcm kat atas uh haha.

Aku memang takbole tgk org2 yang aku sayang kena macam tuh. Kalau aku nih betol2 superhero baru korang tahu langit tinggi ke rendah wakaka.

" Only I can fight with my best friends and siblings. You say a word and you are DEAD!" 





No comments:

Post a Comment